دانلود دوبله فارسی فیلم One Night… a Train 1968
Un soir, un train
1080p Bluray
16
پسندیدم
0
نپسندیدم
0
0% رضایت بر اساس (0) رای کاربران
خلاصه داستان
ماتیاس یک زبان شناس بلژیکی است که با تهیه کننده تئاتر فرانسوی آنه زندگی می کند. پس از نزاع بر سر مسائل اخلاقی، سوار قطار می شوند تا در کنگره شرکت کنند. در حالی که ماتیاس خواب است، آن ناپدید می شود و...
کارگردان:
André Delvaux
دوبله فارسی اضافه شد
لطفا یکی از دوستان و یا مدیریت سایت عوامل دوبله را اعلام نمایند
لطفا آخرین مرد روی زمین را با دوبله اول بزارید ،،،،
چارلتون هستون …. امگاه من …..
سلام دوستان عزیز و ادمین محترم مشهدفیلم مردی برای تمام فصول برای ابد خاموش شد وآثار درخشانش بدل به خاطرات طلایی گشتند. استاد مسلم دوبلاژایران منوچهرخان اسماعیلی درگذشت .به تمامی عاشقان دوبله این فقدان و پروازتلخ راتسلیت می گویم صدای او درسریال هزاردستان ویا بهجای مجیدسوته دلان ویا حمزه محمد رسول الله تا ابد برتارک تاریخ دوبله ایران می درخشد. قربانتان علیرضا.
روحش شاد و یادش گرامی باد
سلام دوستان یکی از اعضا سایت مشهد تقاضای فیلم
مردی که والانس را کشت…جان وین ،،،،را دادند و من پیگیر شدم،
الان دوبله اولش را یافتم در جایی بودش ولی وجدانن در به داغون بودش
و فقط حدود ۲۰ در صد دوبله مفید فارسی روی فیلم داشتش
ولی دبله دومش فکر کنم . فکر کنم ، اقای مرحوم جلیلوند صحبت کردن
و کامل است ،،،،، ولی دوبله دوم کجا و دوبله اول کجا زمین تا اسمان
دوبله اول عالیه و بعد از دیدن پاکش کردم
بله مردی که والانس را کشت بسفارش آقای Roos بودش و پیگیری انجام شدش و نیست عزبز نایاب است دوبله اولش
آنونس فیلم …سابین های وحشی ،،، دوبله بفارسی ، دوبله دوم و عالی ولی متاسفانه با این دوبله در سینماهای کشور پخش نشدش و کپیه کاملنر فیلم … چرا ؟ خوردش به انقلاب اسلام و من و امثال من چشم انتظار ماندیم ،،،،،
راجر مور ، مرلین دونژو ،،،،، ولی ،،، ولی ،،، حدود ۱۰ سال قبلش من همین فیلم را در سینما همای چهار راه استانبول رفتم بنام سابین ها رفتم با دوبله اول و فکر کنم دوبله اولش اقای کاووس دوستدار بودش برادر آفای ایرج دوستدار بجای راجر مور صحبت کردند ویا اقای فرشید فرزان ،،،، خلاصه دوستان انقلاب شدش و این فیلم زیبا و دوبله عالی در انقلاب نابود شدش ،، و این انوس مال همان دوبله دوم و عالی است .. و خیلی فیلم یکسال به انقلاب بودش اماده اکران بودش و نشد ….. حالا دست کیست !؟
آنونس دوبله بفارسی ( خاطرات سربازی ) الویس پرسلی ،گوینده آنونس ،،،،،
ابوالحسن تهامی نژاد ،،،
آنونس دوبله بفارسی ( ۴ سوار ) کمپانی برادران شاو هنگ کنک تقدیم میکند ..
شوجی کواتا ، دیوید چیانگ . چبن کوان تای ،،،، آقا پویان اگر پوسترش را دارید ارسال کنید ممنون،،،
https://s6.uupload.ir/files/img_20220822_010209_128_i4gu.jpg
سلام اقا پویان آگهی این فیلم را اگر دارید ارسال کنید چون فیلمش قرار است
تا دو سه روز دیگه اکران مشهد فیلم بشه
https://s6.uupload.ir/files/بر_سر_دو_راهی_s4ip.jpg
https://s6.uupload.ir/files/چهار_سوار_c0ya.jpg
https://s6.uupload.ir/files/سابین_ها_(اکران_اول_1341)_t3o.jpg
با سلام خدمت همه دوستان عزیز و ادمین محترم .تبلیغ سه فیلم بهمراه اکران سینماهای نمایش دهنده در تهران
سلام پویان جان ،،،درود بشما تشکر برای سه پوستر ناب ..
راستی پویان خان من انونس میزارم و شما سعی کنید بالای انونس پوسترش اگر در آرشیو داشتید بزارید و این هم یک سر گرمی خوب سینما است ،،، برای سن من وشما ودیگر اعضا هم لذت میبرند و خاطره میشود ،،، سعید
سلام مشهد فیلم عزیز .ایو مونتان بازیگر فیلم یک شب یک ترن [1921-1991]متولد ایتالیا.در 2 سالگی مهاجرت به فرانسه.بازی در سینما در 1946.در خوانندگی نیز شهرت دارد.از فیلم های مهم.;مزد ترس=راه بزرگ ابی=جنگ تمام شده است=زی=حکومت نظامی=دایره سرخ=اعتراف=سزار و رزالیو…در 1951 با سیمون سینیوره بازیگر ازدواج کرد که تا مرگ سینیوره 1985 دوام داشت
آفرین اقای بلوندی عزیز ،،،،، تشکر از کامنت و اطلاع رسانی شما
برای اعصا مشهد فیلم ،،،درودبه شما
باسلام … جناب آقا بلوندی و جناب آقا پویان و دوستان دیگر درباره فیلمها و کارگردانی و نویسنده و هر اطلاعات درستی دارید بنویسید ،،،
این تبادل نظرها است که دوستان در جمع بندی به نتیجه درست دست پیدا میکنند ،،،حتی اگر اشتباه بودش ،،،در آخر سر نتیجه درست را پیدا میکنیم در باره فیلمها…. فقط رفقا خواهش میکنم حتی یک خط هم شده بنویسید
خاطره دارید و غیره ،،،،،درباره فیلنهای مختلف سوال کنید …
تا این جمع دوستان تبدیل شود به یک گروه فعال فیلم کلاسیک و فیلمهای جدید…
اکران خرداد ۱۳۴۸ در این سینماها ،،، یک شب ، یک ترن …ایو مونتان
لطفا قابلیت انتخاب کیفیت در پخش انلاین رو 240p..360p..480p راه اندازی کنید تا حجم کمتر از ترافیک و سرعت بهتری برای دیدن فیلم برای کاربران فراهم گردد.. با این پهنای کم باند و اینترنت گران دیدن فیلم با کیفیتهای 780p , و بالاتر بسیار سخت و مشکل شده.. باتشکر
بله ،، سلام ،،،ادمین اقا اگر امکان داره به ۳۶۰ انلاین را برسانید عالی میشود چون بشخص خود من بعضی از فیلمها را انلاین تماشا میکنم تا اگر خوب بودش اونوقت دانلوشان میکنم
نمیدانم ایا امکان دارد حداقل ۳۶۰pشود یا خیر ؟ چون میدانم درست کردن از زیر ساخت کاره زیادی دارد چون از اولش ۱۰۸۰ و ۷۲۰ درست شده است و اگر امکانش است و راحت است البته
بله سلام میکنم به پویان اقا و اقای بلوندی … من و اقا پویان و اقا بلوندی در جمع بندی در باره نام فیلم سو، ظن و اکرانش در سینما با هم موفق شدیم نام اصلی اکران سینما را پیدا کردیم و تشکر میکنم از این دو رفیق و تلویزیون ملی ایران به نام سو ظن نمایش دادند ولی سینما متفاوت این نام بودش ،،، دوستان برای همینه که میگم گروه شویم و کامنت های دوستانه بزاریم تا به نتیجه برسیم
چون سینما دقیقن شیرین است و انسان خسته نمیشود
لطفا همکاری کنید رفقا و کامنت بزارید در باره فیلمها و اطلاعت بدهید اگر اشتباه بودش عیبی ندارد دیگران و خوده من با مدرک
درستش را ثابت میکنیم و دوست دارم همه اعضا پشت پرده نباشند و دخالت کنند شاید من هم اشتباه نوشتم و بمن تدکر دهند تازه خوشحال میشوم نه اینکه ناراحت شوم و کوچک نمیشوم من
چون دانستن بهتر از ندانستن است ،،، ممنون
https://s6.uupload.ir/files/img_20220821_191051_421_21cx_wm9z.jpg
سلام …. بله ،،، یک شب یک ترن …. ایومونتان. درام ، راز الود ،
ادمین خان من میدانستم این فیلم خوشگل را داری درسته ،،، درسته من میدانستم که در ارشیوتان دارید ،،، آدمین اقا تصویر نسخه وب دی ال اگر برای این فیلم گیر بیادش عالی میشه ….
در ضمن ادمین اقا فیلم خاطرات سربازی نسخه وب دی ال ۱۰۸۰ داره
الویس پرسلی در صورت امکان سینک بزنید
میدونستید آدمین اقا خود الویس پرسلی در گفتگوی گفته بودش من بهترین فیلمم خاطرات سربازی است ….عزیز نسخه وب دی ال ۱۰۸۰ این فیلم زیبا را بروز رسانی کنید …من میگم آمده حالا شما بگو نه لیدر سعید نیامده ،،، ولی با مدرک بهتون ثابت میکنم که امده ،،،،،دوستان این همه بحث میکنم فقط برای اعضا ه سایت است والا ،،،، وگرنه الان شش ماه است از ادمین مشهدی حقوق نگرفتم …… درسته ،،،،، الان میگه داددم ،،،، حقوقت را،،،،، ندادی ،
سلام خسته نباشید لطفا
فیلم کوتاه لورل وهاردی
فیلم کوتا وصامت لورل وهاردی فیلم آزادی اسم به انگلیسی Liberty 1929 دوبله
لینک فیلم سایت آپاراتhttps://www.aparat.com/v/yieP5/%D9%84%D9%88%D8%B1%D9%84_%D9%88%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF%DB%8C_%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85_%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%DB%8C_%D8%A7%D8%B3%D9%85_%D8%A8%D9%87_%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C_Liberty_1929_%D8%AF%D9%88%D8%A8%D9%84%D9%87
لطفا در سایت خوبتون بگذارید لطفا ۱۸تیر گفتید بررسی میکنیم جواب نمی دهید
سلام خسته نباشید لطفا بالاخره در سایت خوبتون قرار می دهید لطفا جواب بدهید
یعنی چرا یه درست نمی دهید چون اشتراک نخریدم جواب نمی دهید واقعا زشت
https://s6.uupload.ir/files/یک_شب_یک_ترن_8vxw.jpg
https://s6.uupload.ir/files/یک_شب_یک_ترن_-_bkvh.jpg
سلام آقا nkدر پشتیبانی آنلاین سایت بنویسید سریع تر به جواب می رسید برای لورل و هاردی و یا تیکت دهید اکسپرسی جواب میدهند