دانلود دوبله فارسی فیلم Dead Heat on a Merry-Go-Round 1966

دانلود دوبله فارسی فیلم Dead Heat on a Merry-Go-Round 1966

Un truand

IMDb
6.1
1,267 رای
104 دقیقه
1966
1080p Bluray 12
پسندیدم
نپسندیدم 0
0% رضایت بر اساس (0) رای کاربران

خلاصه داستان

الی کوچ کلاهبردار و سارق حرفه ای است کهبا چرب زبانی چند زن را اغوا کرده و می خواهد به وسیله آنها به مقصد خود که یک دستبرد بزرگ است برسد.

ستارگان:

Aldo RayBen AstarCamilla Sparv

کارگردان:

Bernard Girard
دوبله فارسی اضافه شد

لینک های دانلود اشتراک ویژه

کیفیت : BluRay 1080p • 1920×1080 • x264
رزولوشن : 1920×1080
انکودر : Mshd-Film
حجم : نامشخص
نوع : دوبله فارسی
کیفیت : BluRay 720p • 1280×720 • x264
رزولوشن : 1280×720
انکودر : Mshd-Film
حجم : نامشخص
نوع : دوبله فارسی

ثبت دیدگاه جدید

25 دیدگاه
  • سپاسگزارم از لطف و محبت دوستانم
    آقا سعید و آقا شهریار عزیز.
    ما که ندیده عاشق شما شدیم ؛
    بقیه اعضای سایت هم قطعا از این همه عشق و علاقه شما لذت می برند.

    • مخلص حمید آقا Aهستم و دوستانم در سایت جهانی کلاسیک مشهد فیلم .. و آدمین خان مشهد که در کاره خودشون یک متخصص کامل هستند در هنر سینما ،،، و آقا پویان و آقا امید امیدی و برادر م فرانکشتین ۶۶۶ که عشق فرانکشتین اورا به دخمه های کنت دراکولا کشیده و خودم که خون ،،،،

  • https://uupload.ir/files/jc69_20210206_215734.jpg

    با سلام لطفا اگر ارتش هشت نفره را دوبله در دسترس داشتید در سایت قرار دهید البته اسم اصلی فیلم A reason to live ,A reason to die میباشد. دوبله جیمز کابرن زنده یاد ناظریان و بود اسپنسر هم زنده یاد ایرج دوستدار بود .سپاس

  • خودمونیم
    به نظرم سرمایه اصلی این سایت چند چیزه :
    ۱) ادمین های فعال-به روز و محترم.
    ۲) اعضای صمیمی و وفادار سایت ؛ عاشقان سینه چاک سینما (به خصوص سینما کلاسیک)
    ۳) و در آخر : کیفیت عالی فیلم های منتشره…

    • سلام حمید خان واقعیت همین است که جنابعلی ذکر کردید
      مدیریت عالی و اعضا فیلم شناس و قدر فیلم خوب را میدانند
      و همشون در رشته فیلم شناسی حرفه ای هستند ،، و هر کدام از اعضا سایت مشهد دوست دارند همکاری خودشان را باسایت نشان
      بدهند ..بسیار عالی ،،، وابر کنید من روزی پنجاه دفعه صفحات اول سایت را برای کامنت دوستان چک میکنم و شبها تا دیر وقت تو سایتم علاقه است، ببخشید ، باز تشکر برای معرفی دوبلورهای فیلم کشتی بونتی ،

  • https://uupload.ir/files/vyp9_screenshot_۲۰۲۱۰۲۱۶-۰۱۲۲۵۴.png
    پوستر فیلم ، شبح قاتل ، بوریس کارلوف، دلهره آور
    تقدیم به دادش شهریار

    • ممنون از داداش جفا کاره خودم. آقا کریستوفر لی با بازی در نقش هیولای فرانکنشتاین و مومیایی یه کم فیلم های بوریس کارلوف رو بیات کرد ولی باز هم گریم مومیایی بوریس کارلوف تا حالا تکرار نشده.

  • سلام به اعضای محترم و دست اندرکاران بسیار کار درست مشهد فیلم. دوستان من برگشتم.
    پوستر فرضی فیلم غولهای وحشت 2 با حظور برترین هنرپیشگان بین المللی ژانر وحشت :

    آپلود عکس

    • خوش آمدید.

      • ممنون حمید خان. این پوستر هم تقدیم به شما ، آقا پویان و بقیه دوستان که اسم کاربریشون سخته مثل کلمات رمز اینتلیجنت سرویس می مونه و البته تقدیم به داداش سعید که اگه خودش مدیر مشهد فیلم نباشه نمک مشهد فیلم هست.

        دوستان خیلی ها نقش هیولای فرانکنشتاین و مومیایی رو بازی کردن ولی دو غول ماندگاری که هر دو رو بازی کردن بوریس کارلوف و کریستوفر لی بودن (لطفا هیولای فرانکنشتاین رابرت دنیرو رو نام نبرین که از نصفه فیلم به بعد با پدرخوانده اشتباه گرفت). پوستر زیر هر دو رو مقایسه کرده. اگر فیلم ها رو دیدین و دلتون خواست مقایسه خودتون و ترجیحتون رو بگین. اگر هم ندیدین بگین کدوم گریم رو می پسندین. اگر هم حالشو ندارین مثل داداش سعید یه گیلاس دوبل با یخ بزنین حالتون خوب می شه با گارانتی.

        آپلود عکس

      • سلام داداشی دوتا عکس وسط از لحاط گریم واقعی تر است … داداشت قابلمه ( قابیل ) خوبه !! حالا دیگه آشتی ، آشتی …

    • استاد و متخصص فیلم کلاسیک شهریار خان ،،زودتر میگفتی
      دارم میام داخل سایت حداقل یک عدد گوسفند جلوی پای شما
      قربانی میکردیم داداشی .. بیاد ما بودی کنت دراکولا و غولهای وحشت ،،، راستی شهریار خان تو همین صفحه برای شب برات یک عددپوستر دارم میزارم تاساعت ۹ شب ..چون الان دارم کشتی بونتی را نگاه میکنم چه صدا ی و تصویری بعد پایان فیلم پوستر را برات میزارم …ترسناک است ،، باب خودته …

      • سلام داداش سعید. دلم برات تنگ شده بود. اما چه سلامی، چه علیکی، نه حالی از ما پرسیدی نه یادی از ما کردی نه از این همه پوستری که برات درست کردیم تعریفی کردی. داداش این چه مدل برادریه؟ مثل مدل برادریه هابیل و قابیل می مونه (که قسم می خورم هر دو ایرانی بودن). تازه اینا که چیزی نیست، فقط اون دنیا به خاطرش یقتو می گیرن. از اون بدتر ، ما چند بار ازت پرسیدیم از دوبله فیلم مومیایی از هامر فیلم با شرکت کریستوفر لی و پیتر کوشینگ و کارگردانی خدای وحشت ترنس یانگ چیزی می دونی که جواب ندادی. حالا جای دیگه با رفیقت عباس گرگ نما آشنا شدم گفت سعید دراکول (یا در حقیقت علی آقا) اصلا دوبله 1080 اون فیلم رو داره. به من هم داد که البته 25 درصد کامل نیست ولی محشره، چه نبردهایی می کنن کریستوفر لی و پیتر کوشینگ. خوراک خودت، سبک گاتیک در درودهات انگلیس. داداش همه در مشهد فیلم می دونن که شما دوبله دراکولای قبل از میلاد رو به مشهد فیلم دادی. همه ایران هم می دونن که دوبله 8 میلیمتر پارتیان سفرهای طلایی سند باد رو هم شما رو کردی. بده دیگه دوبله وحشت دراکولا و نفرین فرانکنشتاین رو دیگه. تا عید صبر نکن. ادمین خان می خواد عید جیمز باندها رو کامل کنه وقت نداره.

        راستی ادمین خان، حالا که بقیه دوستان هم لطف می کنن و با آنونس و پوستر ها نام های درست اکران فیلم ها در ایران رو اطلاع رسانی می کنن، لطفا در صفحه فیلم Evil نام اکران شده فیلم در ایران رو اصلاح کنید. همونجور که سعید خان در اون صفحه کامنت گذاشتن اسمش فریاد زنده ماندن بود در ایران. از جمله اولین فیلم های ترسناکی بود که بعد از انقلاب بعد از مدتها اومد و کلی ازش استقبال شد. البته چند وقت بعدش کلا فلیم خارجی ممنوع شد.

      • سلام شهریار خان داداشی ، مخلصم ،، ببخشید ، ببخشید ،ببخشید، تکیهای علی دایئ ،، آقاجون زمانی که جنابعالی فرمودید و کامنت گذاشتیدمن مدتی نیستم تا۶ روز دیگه بیشتر نیستم خودتان فرمودید عزیز والا ،،، حالامن کامنت نزاشتم چون شما تشریف نداشتید،، حلالم کنید ،، دله من هم خدا وکیلی برای شما تنگ شده بود به علی ،،، حتی یک پوستر بوریس کارلف را نگاه داشته بودم براتون زمانی که آمدید براتون رو کنم پوستر را و شما خوشحال بشی ،،، شهریار جان دل به دل لوله کشی شده من هم دلم برای شماتنگ شده بود ،خوش امدی استاد ، خوش امدی ،، آره من هم آقا جمشید ترکه و آقا هوشنگ را دیدم چون اون دونفر زمانی در ساختمان آلومنیوم دفتر پخش ۳۵ داشتند ولی هر جفتشون پیر شدند، بله درست است من قبلن در سایت دیگر بنام علی بودم درست است ولی خدایش اسمم سعید است واقعی ،،،با پوسترهات زندگی میکنم چقدر حرفه ای در ست کردی ،، والا من برادره بدی نیستم هابیل و قابیل من همان برادر ه سابقت هستم شهریار جان ،،راستی یک مومیایئ پارتیان فیلم ۲۰۰ فوتی داده بود دوبله بفارسی پیتر کوشینگ و کریستو فرلی یادت است و فیلم ماکس آبی ۴۰۰فوتی یادته ؟ من شما را فراموش نکردم به قرآن خدا شما در باره من اشتباه نکن ..چون خودتان فرمودید آقا من به استراحت احتیاج دارم درسته ؟! و تعدادی فیلم ندیده دارم درسته ؟!و میخوام مدتی دور باشم از اینترنت درسته ؟! پس من اولی که شما وارد سایت شدید برای شما کامنت گذاشتم داداش خوش امدی و براتون گوسفند میکشم درسته ؟! پس کدام هابیل و قاپ لمه شهریار جان داداشی .. از طرف دادشت سعید ، علی آقا ، ولی وجدانن سعید ،، چه گناهی کردم مدتی در سایت اسکار سابق که الان در گوگل حذب شده بودم والا آزارم به اون سایت و این سایت مشهد تا الان نرسیده داداشی سعی میکنم آدم خوبه باشم ،،،یاحق

      • ما مخلصتیم داداش سعید گل. بیشترش شوخی بود رفیق. آقا همون مومیایی 200 فوتی رو که گفتی رو می گم دیگه. الان دوبله بلوری 1080 ازش گرفتم. البته دوبلش 20 یا 25 در صد کم داره ولی مثل این بود که دفعه اول هست که می بینم با اون کیفیت. حالا اگه ادمین خان بخواد آپلود کنم یه جایی.

        داداش مکس آبی اصلا یادم نیست ولی فتولنز کلکسیون 200 فوتی از فیلم های ترسناک داشت (از در که وارد می شدی سمت چپ اولین ویترین که ویترین ها همه قفل داشت). از فیلم های بوریس کارلوف و بلا لوگوسی بگیر تا هامر. داداش در مورد اون پوستر مقایسه ها نظر ندادی.

        سعید خان سریال الاری کوئین یا کوئیل یادته کانال 2 می داد؟ من از روش های کارآگاهی اون فهمیدم که دوبله دراکولای قبل از میلاد و سفرهای طلایی سند باد رو خودت رو کرده بودی. بقیه رو بیا بالا داداش ، این حرفا نیست.

        راستی، در مورد دوبلور های فرار لوگان پرسیده بودی. ببخشید که اسمها یادم نمی یاد ولی یکی از دوبلورها همون صدای چوب بره در فیلم شب زفاف کاترین. صدای خانمه در سفرهای طلایی سند باد هم بود. بقیه رو یادم نیست.

        داداش من خبر دارم یه نوار وی اچ اس آنونس دوبله داری. رو کن داداش، دونه دونه برامون بذار مثل اون دوستی که غولهای وحشت رو گذاشتن.

        بعید بدونم این فیلم کریستوفر لی رو دیده باشی. با شرکت کلاوس کینکسکی در نقش جاناتان هاوکر

        https://uupload.ir/files/65rr_condedracula.jpg

      • آقا شهریار من پوستر بلدم بزارم با اون برنامه آپلوده ولی اگر بخوام با اون برنامه آپلوده پیش پرده فیلم بزارم چیکار باید کنم هر کاری کردم برای آنوس بفرستم تو نطرات نتونستم ،، دوستان اگر شما ها هم میتونید راهنمای کنید ، تشکر سعید

      • سلام داداش دراکول.

        والا منم دقیقا نمی دونم. از همون سایتی که اون دوستمون غولهای وحشت رو گذاشتن نمی شه بذاری؟

        داداش شما وحشت دراکولا رو به ادمین خان بده من پوستری برات درست می کنم که خود هامر فیلم بیاد دنبالت. اگر هم اونا نیان دیگه آمیکوس می یاد.

        داداشت، فرانکنشتاین نه چندان جوان.

        آپلود عکس

        آپلود عکس

      • داداش این پوستر کلاغ است ،،، بوریس کارلف ..پارتیان فیلم ۲۰۰ فوتی را دوبله داده بود

      • آقا شهربار معروف به فرانک ..آقا وحشت راکولا با صدای کاملش دست خودته
        من تصویرش را بلوری ازش دارم ولی صدا ندارم ،، داداشی

      • داداش من این فیلم را کریستو فرلی را با کلاوس کینسکی را سینما رفتم چطور نمیدانم در حال حاضر از یو تیوب نسخه ۳۶۰ را دانلود کردم دوباره ببینم ،،، من خودم کنت هستم داداش … خوب در باره انوس ها در حال حاضر ۳ تا نوار آنوس ۷۵۰روی وی اچ اس دارم تمام دوبله بفارسی ولی حسرت که این فیلمها در حال حاضر موجود نیست دوبلش ولی قبلان دوبله شده بود .. مثل خشم راکی . انزو پترانو و فمی بنوسی ، یا باز گشت سامسون ،یا و غیره

      • ماکس آبی شهریار جان … مگس آبی نه … جورج پپارد بازی کرده و پارتیان فیلم ۴۰۰ فوتی این فیلم را دوبله کرده بود و در ضمن اگر اون مومیایئ که پارتیان فیلم دوبله کرده بود اون بهترین مومیایئ است و البته بهترین هم نمیشه گفت ولی دوبله کامل اون را سینما متروپل رفتم راستی پوستر سینمای نبرد هفت ارواح طلایی را دیدی دوستان گذاشته بودند من کپیه کردمش

  • سلام آدمین خان الصاق عکس را حذب کردید؟
    چون نمیتونم پوستر بزارم؟

فیلترهای جستجو

تا